Zij gingen je voor

smiley2smiley

En daar zijn we trots op!

Het liefst willen we jullie zelf vertellen hoe fijn het is om met ons samen te werken! Maar je hecht vast meer waarde aan de mening van anderen. Onderstaand een kleine selectie van mensen/bedrijven die met ons werken of gewerkt hebben. Wil je in contact komen met een van hen om te vragen of je de stap moet nemen? Laat het ons dan weten en we brengen jullie in contact met elkaar.



Olaf Hanno Algemeen Directeur SCV & Polderpoort Exploitatiemaatschappij
‘CirCle; altijd creatief, waar andere reclamebureaus vaak terugvallen op oude wijn in nieuwe zakken weet CirCle elke keer weer de juiste snaar te raken bij onze klanten door leuke, nieuwe doordachte acties! Wil je eens iets anders en wil je altijd het maximale resultaat behalen dan hoef je echt niet verder te zoeken. CirCle is the name.’

18 maart 2017


Alex van Nieuwenhuysen Algemeen Directeur – Landuwasco
‘Na meer dan 50 jaar waren we toe aan de 2e verfrissing van onze huisstijl. Ons vertrouwde reclamebureau was in de crisis omgeschakeld naar andere werkzaamheden. Onze zoektocht naar een nieuwe partner hierin ging met wat omzwervingen gepaard. Uiteindelijk kwamen we in contact met CirCle en binnen no-time lag er een verfrissend voorstel waar we gelijk een klik mee hadden. Ook de nieuwe brochures die we met spoed nodig hadden werden keurig ontworpen en snel geleverd. De volgende stap wordt de website. Gezien het voortraject verwacht ik er veel van.’

15 mei 2017


Erik Schimmel Verkoopmanager – AM
‘CirCle heeft voor ons de huisstijl, verkoopdocumentatie en advertising voor een aantal projecten verzorgd. Het is prettig samenwerken met hen. Ze begrijpen goed wat de klant wil en denken mee over hoe dit binnen het gestelde budget te realiseren valt. Ze zijn flexibel en dragen ook ongevraagd leuke ideeën aan voor de promotie van onze woningen.’

18 maart 2017


Ans Knape-Vosmer Group Director Human Resources – Vopak
‘Creativiteit staat bovenaan, naast professionaliteit. Dat is wat CirCle typeert in het werk wat ze doet voor hun klanten. Ze denken mee; out-of-the-box waar nodig en het resultaat telt!’

18 maart 2017


Barbara Lokker Personeelsadviseur – Vereniging Humanitas Landelijk Bureau
‘Humanitas heeft al een aardige geschiedenis met CirCle, soms is er heel regelmatig contact en dan weer een tijd niet. Dat maakt dus niets uit, het contact is altijd prettig en fijn. De dienstverlening is top en er wordt ons heel veel werk uit handen genomen. Wij hopen nog vaak een beroep te doen op het vakmanschap van CirCle.’

18 maart 2017


Eva Jackson Management Assistent – HEINEKEN International
‘Ik heb samen met Johan van CirCle aan een project van ons gewerkt. Hij houdt van zijn werk en dat is te merken! Zijn vrolijke persoonlijkheid en oog voor kwaliteit zorgen er ook nog eens voor dat het resultaat alle verwachtingen te boven gaat. Ik zou iedereen aanraden om eens een project bij Circle onder te brengen.’

18 maart 2017


Paola Cardinali Global internal communications officer – Unilever Italy Holding S.r.l.
‘I have had the pleasure of working with CirCle for approximately 10 years to produce Unilever’s internal communication magazine Heartbeat – Share Happy – Feel Good Times. This magazine was a high quality publication that enjoyed consistent success over time, thanks also to the fruitful collaboration with Circle and their creative expertise. Additionally, I have also relied on CirCle to carry out a lot of other jobs, even at short notice, and have always found them to be willing and able to deliver on time in full.’

18 maart 2017


Hans Schoonen Directeur – New Business Media
‘Ik werk op een bijzonder prettige manier samen met CirCle Creative Concepts.
Ze verstaan de kunst om tussen de drukke werkzaamheden door altijd bereikbaar te zijn en telkens weer met een verfrissend, creatief nieuw idee te komen als ik daarom vraag. Ook als ik niet daarom vraag trouwens. Juist die pro-actieve kant van hun manier van werken is verfrissend voor mij, zodat ik samen met hen ook net dat verschil naar míjn cliënten kan maken. Verder zijn het gewoon gezellige en relaxte mensen, voor mij een belangrijke voorwaarde om zaken met elkaar te doen.’

18 maart 2017


Fabienne Hansoul Lingerie ontwerpster
‘Fabienne Hansoul Création is een lingeriemerk. De creativiteit die ik stop in mijn ontwerpen moeten worden ondersteund door posters, visitekaartjes, newsletters en binnenkort onze nieuwe website. Daarvoor zijn wij bij CirCle aan het goede adres. Meedenken met creativiteit en professionaliteit kenmerkt de bijdrage die CirCle levert aan de ontwikkeling van mijn merk.’

18 maart 2017


Kay Bak Eigenaar – Dutch Ink
‘Na onze start begin 2013 waren wij na een paar jaar toe aan verdere professionalisering van het merk ‘Dutch Ink’. Wij wilden onze naamsbekendheid op een goeie manier verder uitbreiden en kwamen in contact met CirCle. Zij hebben een concept bedacht en doorgevoerd in onze huisstijl en ook de website ontwikkeld, zowel het creatieve als technische gedeelte. Ook verzorgen ze regelmatig onze Facebook acties. Inmiddels zijn onze FB-likes gestegen tot meer dan 200.000 en het aantal unieke bezoekers van de website ligt tussen de 80.000 en 100.000 per maand! Voor een Tattoo raad ik iedereen Dutch Ink aan ;-), maar voor een creatief reclamebureau is er geen betere dan CirCle Creative Concepts!’

18 maart 2017


Chris van Wakeren Sales Manager – DSP-Systems
‘CirCle heeft ons vanaf de start van ons bedrijf in 2015 geholpen met het gehele traject. Ze hebben het logo en de huisstijl ontwikkeld, maar ook de website (inclusief development), brochures, pennen en powerbanks bedrukt met onze huisstijl, beursmateriaal, online marketing en ze staan ons bij als we snel een vraag of tip nodig hebben. Ze zijn dus echt een creatief full-service reclamebureau. We hopen nog lang gebruik te maken van de diensten van CirCle!’

18 maart 2017


Martin Wiersma Bedenker en founder – Winnen doe je niet alleen!
‘Voor ons nieuwe logo, huisstijl, website en overige reclame uitingen van ons nieuwe platform ‘winnen doe je niet alleen’, zijn wij op aanbeveling van een wederzijdse relatie een samenwerking aangegaan met Creative CirCle te Rotterdam.
Het nieuwe online platform ‘winnen doe je niet alleen’, is naast een nieuwe marketing- en reclametool voor merkproducten- en diensten, tevens een compleet nieuw instrument voor fondsen- en donateur werving voor Goede Doelen en (sport)verenigingen.
Vanaf het eerste moment wist Circle de juiste toon te vinden en snaar te raken voor de huisstijl en website in een samenwerking die wij als uitermate professioneel, effectief en aangenaam hebben ervaren. Van alle kanten ontvangen wij positieve reacties!

28 juni 2017